langtanattblitre

V 32+1

Kategori: Allmänt

Vagnen kom snabbare än vi trodde och fanns att hämta ut redan igår, men då hade vi inte tid så idag har vi hämtat den efterlängtade kärran:
Riktigt nöjda är vi! Tänk att det snart ska ligga en liten bebis i den där, helt ofattbart..
 
Nu fattas egentligen ingenting och det känns skönt! Har dock inte packat bb-väskan än, men det är ju ett tag kvar! 
Längtan är snart olidlig... fast vägen hit har varit mycket längre och väntan har varit svårare innan så jag ska inte klaga. Jag njuter av varenda dag jag får vara med om det mirakel som sker inom mig trots att jag nu börjar känna mig trött och tung. Men fast man väntat och längtat så länge måste man väl få klaga på krämpor? Eller är det endast berättigat till de som inte behövt kämpa alls, dom som fått sina barn på löpande band?
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och vila ryggen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: