langtanattblitre

V 36+5

Kategori: Allmänt

Inatt trodde jag att det var dags. Vaknade av världens mensvärk och fick ligga och profylaxandas mig igenom den. En stund senare kom nästa, och sådär höll det på i en sidådär timme innan det släppte...
Det kunde väl ha fått vara på riktigt?!! 
 
Verkar bli en fin höstdag idag igen, kanske man ska passa på att tvätta utsidan på fönstrena? Skulle ha satt om lite blommor också.. Vi får se hur kreativ jag orkar vara idag!
 
Igår fick vi snutta på en 2 dagar gammal bebis. Jag blev så avundsjuk! Hon var så fin!! Det var nästan så att mamman i fråga inte fick ta med sig henne hem igen ;) För första gången på länge kunde jag verkligen njuta av stunden att hålla i någon annans bebis, för nu sitter jag här med vetskapen att vi faktiskt kommer få en egen om inte alls så länge. Tänk så fantastiskt!!
 
Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: