langtanattblitre

V 33+3

Kategori: Allmänt

Det är bara att konstatera att nattsömnen kommer bli ordentligt rubbad framöver, och kanske är det därför jag redan nu inte kan sova på nätterna. Fröken fräken har bestämt sig för att ligga på min kissblåsa vilket medför att jag ständigt känner mig kissnödig. Utanpå detta har jag ryggvärk samt ont i höger höft och måste därför byta sovställning minst var tionde minut, och detta är lättare sagt än gjort när man både har ont och är ganska framtung. Ja, ni förstår ju kanske av detta att döma att det var längesen jag fick sova ostört en hel natt. Jag är trött! Tur jag är ledig på dagarna och kan därför vila närhelst jag behagar...
Att se förlossningskliniken på mornarna har blivit en favorit mellan 05.00 och 06.00.
 
Tycker att rörelserna känns något mindre nu, och det är förmodligen för att det börjar vara så trångt. Hon har nog inte utrymme för att göra kullerbyttor längre utan rörelserna känns mer som rullningar och små buffar.
 
Nu ska jag vila en stund efter att ha varit vaken mellan 03.30-07.00 imorse så känner jag mig ganska slut. Efter det blir det en sväng in till stan!
 
Ha en fin dag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: