langtanattblitre

V 40+2

Kategori: Allmänt

2 dagar över tiden och vi är redan less.
Förkylningen har visserligen inte riktigt släppt taget om mig ännu, jag hostar och snorar än men det känns betydligt bättre än tidigare i veckan!
 
Känner mig hemskt trött och minsta lilla ansträngning gör att jag måste lägga mig och vila, antar att det är kroppens sätt att spara energi inför det som komma skall!
 
Jag hoppas verkligen hon vill komma ut i helgen. Jag vill göra bort det här nu! Det är en pina att inte veta när allt ska starta igång. Jag är faktiskt lite rädd för förlossningen, men vill ändå göra bort det så det är över. Plus att jag gör snart vadsomhelst för att få träffa vår lilltjej samt bli av med den tunga gravidmagen!
 
Nu ska jag in i duschen och duscha varmt, sen blir det att slänga sig i soffan och fredagsmysa. 
R tycker det är jobbigt att jag är sjuk eftersom vi varit hemma hela veckan utan att träffa nån på kvällarna, han är med andra ord vääldigt rastlös. Han får stå ut lite till!
 
Ha en fin helg och håll en liten tumme att vi äntligen ska få bli föräldrar innan den är slut.

Kommentarer

  • Busan säger:

    Hej fina Stina!
    Oj, vad fort tiden går - när du skrev det här inlägget hade du gått över tiden två dagar! Hoppas er lilla tjej har kommit nu och att allt gått bra.
    Många kramar till dig!

    Busan

    2012-12-03 | 09:43:34
  • Längtan säger:

    Nu har jag tittat in här så många gångenr så att jag har tappat räkningen ;) Har följt din blogg ett tag utan att höra av mig här med kommentar... E så nyfiken... hoppas allt är fint med er och att ni nu fått er fina flicka ! :)
    Kram Längtan

    2012-12-10 | 20:35:51

Kommentera inlägget här: