langtanattblitre

V 39+4

Kategori: Allmänt

3 dagar kvar till beräknat datum!! Min babyticker är 1 dag för tidig.
Vi väntar tålmodigt på att bebisen ska vilja komma ut, men snart börjar tålamodet ta slut!
Enligt min syster så startar glögg igång förlossningar så det knepet testades i fredags, tyvärr inget resultat. Promenader ger uppenbarligen ingenting heller och idag har vi städat hela huset så vi får se om det ger effekt!
Har så ont överallt nu att jag är mer än redo att lämna graviditeten bakom mig och träffa vår lilla bebis.
 
Tänker mer och mer på hur hon ser ut, vem hon är och hur livet kommer bli sen. 
En väldigt overklig känsla är det iallafall, och trots att jag nu varit gravid i 9 månader så vet jag fortfarande inte om jag riktigt förstått att det faktiskt är en riktig liten bebis i min mage som kommer vara vår alldelens egna. Inte på låns för en liten stund utan vår egna dotter resten av livet. Sjuk tanke...
 
Börjar känna mig sugen på att julpynta och längtar tills vi får plocka fram alla stjärnor och julgardiner osv. Så mysigt!! Hoppas på att man kommer ha tid till det framöver :)
 
Hoppas detta blir mitt sista inlägg som gravid och att jag i nästa får skriva att hon är här! 
Nu ska jag vila mina höfter som eventuellt gått av efter städningen idag...

Kommentarer

  • susanne Lantto säger:

    Lycka till <3

    2012-11-19 | 17:45:40

Kommentera inlägget här: