langtanattblitre

V 34+6

Kategori: Allmänt

Och magen växer och växer... Den är numera helt stenhård och jag förstår att huden börjar brista! Det finns inget utrymme att bli större nu.
Ska bli intressant att se hur magen ligger på kurvan imorgon hos barnmorskan! Sist hade magen ju växt sig ovanför den kurva vi så fint följt hittills. Imorgon ska det även göras en sammanfattning av graviditeten samt önskemål inför förlossningen så personalen där kan läsa om det när det är dags!
 
Jag är livrädd men totalt beredd och förväntansfull inför förlossningen. Nu känner jag mig ganska klar med graviditeten... Hoppas på att inte gå över tiden iaf.
 
Vågen visar nu 75 kg. +16 kg från inskrivningen. Blir lika chockad varje gång jag ställer mig på vågen och ser att jag väger över 70 kg! Har vägt som mest 64 i hela mitt liv. Men nu är vi ju iofs två också, en tjockis också jag!;)
 
Nu ska jag gå in i duschen! Önskar att jag hade en duschstol som jag kunde sitta på när jag skulle duscha...
Imorgon ska jag hälsa på en arbetskamrat som gått i pension innan jag ska till barnmorskan kl 15.00. Blir trevligt!
 
Ha en fin kväll.

Kommentarer

  • SusyQ säger:

    Hej du fina! Så spännande att det snart är dags att få träffa ditt lilla mirakel, jippii.
    Jag hade en duschstol de sista veckorna, va superbra ;)

    2012-10-16 | 23:06:03
    Bloggadress: http://ivantanpalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: