langtanattblitre

V 34+0

Kategori: Allmänt

Ny vecka! Är alltid lika roligt när man får träda in i en ny vecka. 
Läste någonstans att lungorna i princip är färdigutvecklade redan i v 35 och att de flesta barn som föds då inte har några problem med andningen. Häftigt!
 
Fått ytterligare en härlig bristning på magen, denna gång en aningens högre upp. Kommer väl se ut som en tiger innan det är färdigt ;)
 
Annars så lunkar det på i lugn takt. Känns som dagarna går vääldigt sakta! Jag längtar verkligen att se vem det är som gömt sig i min mage så länge. 
Tänk vilken konstig känsla att efter 40 veckor inte längre vara gravid. Inte känna sparkar inifrån magen! Måste ju vara helskumt att helt plötsligt inte bära på någonting inuti kroppen... 
 
Imorgon ska jag äta lunch med två vänner som jag umgicks med väldigt tätt förr. En av dem fick en liten bebis i slutet på september, så jag ska få snusa på en liten tjejja! Mys :)
Sen ska vi träffas i föräldragruppen och äta pizza och efter det är vi bjudna på hockey hem till bror med fru. Blir en fullspäckad dag med andra ord! Känner på mig att jag kommer däcka i sängen sen :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: