langtanattblitre

V 37+5

Kategori: Allmänt

Har de senaste nätterna inte haft problem med sammandragningar så jag har faktiskt sovit ganska så gott med endast ett avbrott på morgonsidan. Det är ändå ganska skönt att stiga upp med R och fika för att sen lägga sig och sova någon timme igen! 
 
Tog magbilder före helgen och jag tycker att magen sjunkit ganska rejält sedan sist. 
Är inte klokt hur flexibel huden är egentligen. Nu har jag ju spruckit upp ganska rejält på magen trots att jag smörjt som en galning med bodyshops cocossmör. Jag vet ju att det är hormonellt, men det är fortfarande skönt att smörja med något riktigt fettigt eftersom bristningarna kliar så in i norden!
 
Vägde mig igår igen och till min förvåning hade jag gått NER 1,3 kg. Jag hade hellre väntat mig det i viktuppgång! Läste dock nånstans att inför förlossningen så kan man gå ner något kilo, av någon anledning...
 
Imorse när R vaknade vände han sig om och sa "Nej, jag orkar inte idag... kan du inte föda nu?". Ja tack, sa jag... tänk om jag hade fått bestämma det! Men det är nog länge kvar innan någon annan är Hon i magen bestämmer i det här huset ;)
 
Nu ut i det fina vädret på en långpromenad med Dollsan! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: