langtanattblitre

V 31+5

Kategori: Allmänt

Känns ganska overkligt att få ligga kvar i sängen och sova när R måste kliva upp på morgonen. Sov ända till 08.30 idag, hur skönt som helst! Lilla Dolly uppskattar också att få ligga kvar i sängen :)
 
Idag fyller jag år, och kanske är det den bästa födelsedagen på väldigt länge! Äntligen är drömmen om att få bli mamma på väg att bli sann... Bara 57 dagar kvar tills lilla fröken ska komma ut, för mig får hon gärna komma lite tidigare också. Jag önskar mig egentligen ingenting annat på min födelsedag än att hon ska vara frisk, vårt hjärta.
 
Idag ska jag försöka ta mig iväg och storhandla, har blivit en massa småhandlande på senaste vilket gör att pengarna flyger iväg. Energin har inte riktigt funnits för att veckoplanera och handla efter det eftersom jag jobbat så mycket de senaste veckorna. Senare idag så är det dags för näst sista föräldragruppsträffen!
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: