langtanattblitre

V 31+0

Kategori: Allmänt

Ja nu flyger veckorna verkligen fram! Kanske att dom framöver kommer gå en aningens saktare då jag från och med imorgon klockan 12 kommer vara hemma med havandeskapspenning! Äntligen :) Känns otroligt skönt!
 
Kommer dock sakna mina fina arbetskamrater! Har varit och köpt lite gott som jag ska lämna till dom imorgon, det är det minsta dom är värd. Med mig hem fick jag också ett härligt wienerbröd som ligger och väntar på köksbänken ;)
 
Känns så konstigt att jag imorgon kommer göra min sista arbetsdag på lääänge, förhoppningsvis. Jag måste ju utgå från att allt kommer gå bra och att lillan mår bra osv. Det finns inget annat, och får inte finnas nåt annat!
 
Fick öppna två tidiga födelsedagspresenter idag (jag vet, vi är värre än barn inför julafton). En vetekudde och en härlig myströja! Passar mig perfekt just nu! En vetekudde har jag sagt är ett måste inför förlossningen, för det är så otroligt skönt när man har mensvärk så jag kan tänka mig att det i början av förlossningen kan kännas skönt att ha en på magen.

R har åkt och tränat och jag ska lägga mig i soffan och vila en stund. Promenaden med hunden fick ett abrupt slut då det började ösa ner regn och vi fick vända om hemåt i en snabb takt...
 
Vägde mig igårkväll och blev faktiskt positivt överraskad över att jag endast ökat ett kilo sedan sist jag vägde mig, vilket börjar vara någon vecka sedan. Yes! Räknar dock med ett plustal på minst 20 kg innan graviditeten är över... 
 
Lilla hjärtat, vi längtar efter att få träffa dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: