langtanattblitre

V 13+6

Kategori: Allmänt

Trött och orkeslös. Har inte riktigt lust med någonting, eller rättare sagt orkar ingenting.
Klart jag är lycklig, men också otroligt orolig för att någonting ska vara fel..
Försöker tvätta bort den enorma tvätt som bildats eftersom jag inte riktigt orkat med det här med hushållsarbete. 
Däremot har jag en fantastisk man som den senaste tiden fått laga samtliga måltider samt städat, även de dagar då jag varit ledig från jobbet.
Har svårt för stekos och kan börja må riktigt illa. Köttfärs kan jag nog aldrig mer äta tror jag...
Igår hade jag lust att boka ett privat ultraljud bara för att jag själv ska kunna känna mig lugn, men jag gjorde det inte. Det finns ingen (vad jag hittat) i den här stan som gör det.
Ha en fin dag.
Härligt och peppande inlägg känner jag!

Kommentarer

  • Längtan säger:

    Förstår verkligen din oro. Men det kommer att gå bra! =)

    Jag var ju också supernojjig denna graviditeten, så jag köpte ett "angelsound", så man kan lyssna på hjärljuden hemma. Den åkte fram de dagar jag kände mig som mest orolig. På bara någon sekund kunde jag bli lugn när jag kunde höra hjärtljuden på lilla bebisen. Tänkte också mkt på att det kanske inte var bra för bebis att jag lyssnade så jag lyssnade bara någon sekund. Och så tänkte jag att de e nog bättre för bebis att jag är lugn, än orolig.. ;)



    Sen när bebis börjar röra sig mkt å man känner det, då behövdes inte angelsound längre ;)



    Stor kram på dig!

    / Längtan

    2012-05-23 | 09:43:55
    Bloggadress: http://vartanglabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: