langtanattblitre

V 12+5

Kategori: Allmänt

Känns skönt att vi klarat en milstolpe, vecka 12!
Fick dock inte höra några hjärtljud hos barnmorskan i fredags eftersom att de inte vill utsätta fostret för påfrestningar i onödan. Det gäller även ultraljud...
Så jag får snällt vänta till v 18 då det är dags för rutinultraljudet, det kommer bli någonstans kring den 20 Juni.
Jag borde väl kunna vänta 5 veckor... Jag har väntat 5 år på det här! Jag vill bara att pricken ska leva därinne och må gott och sen komma ut som en frisk bebis.
Är sjukt trött fortfarande och har inte alls någon lust att jobba överhuvudtaget. Särskilt inte kvällar eftersom då är jag extra trött och frusen, men det är bara bita ihop!
Funderar på om jag ska ta semester på söndag, vi får se hur jag har det på semesterkontot först...
Ha en fin dag!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    ÅÅh förstår att du längtar efter att få höra och/eller se bebisen. Ultraljudet är ju bara såå härligt att få göra.

    : D

    2012-05-14 | 20:36:31
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: