langtanattblitre

11+5

Kategori: Allmänt

Den magiska v 12 närmar sig med stormsteg. Vågar ändå inte riktigt tro!
Konstigt det där. Man har drömt så länge om att bli gravid och aldrig har man i sina drömmar sett all denna oro som följer med graviditeten, utan bara rosa skimmer och en enda stor lyckobubbla.
Men nej, det kantas av mestadels oro med en liten touch av försiktig lycka...
I övrigt är jag trött.. supertrött på ett sätt som inte går att förklara i ord.. Och sugen på allt möjligt!
Blev skitsugen på hemglass så nu har jag väntat i en hel vecka för att ikväll äntligen få avnjuta en choko crisp! Har även bunkrat upp i frysen för framtida akuta cravingsbehov.
Nu ska jag krypa ner under täcket, imorgon väntar arbetsdag 5 av 7 i rad. Känner mig otroligt trött men längtar till på fredag då vi dels ska till barnmorskan men också för att jag är ledig tre dagar i en följd.
Ha en fin kväll, ni som orkar vara vakna.

Kommentarer

  • SusyQ säger:

    Nej, det är verkligen inget man tänker på när man längtar så mycket efter att bli gravid men graviditet kan ju vara riktigt jobbigt. Tur att man får lön för mödan ;)

    Skönt att du snart har gått de första 12 veckorna, då kunde i alla fall jag slappna av lite mer.

    Kram

    2012-05-08 | 09:14:52
    Bloggadress: http://ivantanpalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: