langtanattblitre

Så trött!

Kategori: Allmänt

Jobbat förmiddagar i helgen. Idag bar det sedan av till svärfar med fru på lite hockey och middag.
Nu är jag dödstrött och funderar hur jag ska kunna hålla mig vaken till kvällens tv!
Annars känns det ungefär som vanligt, lite molande mensvärk som kommer och går under dagen (jag går på toaletten 345 gånger per dag för att kontrollera att mensen inte kommit) och är lite känsligare för vissa lukter.
Men superlycklig! Livet leker faktiskt just nu.
Ska ringa vc imorgon eftersom min sjukskrivning går ut på fredag, vill gärna förlänga den med ytterligare 4 veckor, känns som att jag behöver det. Vi får se vad doktor Roland säger..
Kommer att testa igen på onsdag eftersom det är vår ordinarie testdag! Hoppas att det fortfarande är ett plus :) Och på tisdag är det äntligen slut på vagiatorerna med skräckblandad förtjusning...Då ska pricken överleva helt själv därinne, måtte han klara det!
Nu ska jag lägga mig i soffan och förhoppningsvis vara vaken en liten stund till!
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: