langtanattblitre

Ruvardag 5

Kategori: Allmänt

Första arbetsdagen igår sedan ÄP och insättning. Var väldigt orolig att förstöra något eftersom jag har ett ganska tungt fysiskt jobb, men var väldigt försiktig med de tunga lyften och tog hjälp när jag behövde. Det är tur att jag har världens goaste arbetskamrater.
Kände mig dock helt slut efter en 8,5 timmars arbetsdag! Tanken är väl att med min halvtidssjukskrivning ska jag jobba högst 5 timmar i taget, men för att få ut den långa sammanhängande ledigheten över ÄP och insättning så la jag upp det såhär. Det blir bättre sen...
Enligt vad jag läst så borde pricken bestämt sig igår för om han/hon ville fästa eller inte. Snälla säg att du fäst! Så nu kan jag inte alls göra så mycket mer än att vänta och förse honom/henne med progesteron.
Proggisarna gör mig galen, jag går omkring med ständigt molande mensvärk, ömma bröst och ett jädra humör! Med andra ord PMS dygnet runt... Jag hoppas att det i slutändan ger utdelning!!
Nu ska jag försöka städa ur kylen och åka och handla innan nästa arbetspass börjar.
Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: