langtanattblitre

Ruvardag 10

Kategori: Allmänt

Vi var igår på bio och såg en gång i Phuket, och mitt i filmen kändes det som att mensen kom.. Fick ordentlig mensvärk samt känslan av att det "rann" därnere, usch.
Upptäckte sen att det var proggisarna igen som lurat mig!
Känns dock som att mensen ska komma vilken sekund som helst, kan inte riktigt slappna av!
Nu förstår jag verkligen dom som sagt att ruvardagarna är dom värsta i hela processen!! Man analyserar varenda liten känsla i kroppen och man är sjukt rädd för att gå på toaletten. Och mitt i allt detta ska denna spända kropp fungera i det vardagliga livet, det är inte lätt kan jag säga...
Ikväll ska jag jobba, för att sedan vara ledig till på lördag.. om mensen inte kommit innan fredag så kommer vi tjuvtesta!
Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: