langtanattblitre

Oro...

Kategori: Allmänt

Jag går omkring och oroar mig hela tiden för att något ska gå fel.
Antingen att det är ett utomkveds eller att jag ska få ett missfall...
Jag vet att det inte alls är nödvändigt, för risken blir ju inte mindre, men vågar inte riktigt njuta fullt ut av att vi äntligen lyckats bli gravida.
Jag önskar att det ska gå hela vägen!
Sköterskan ringde upp igår från ivf-kliniken, hon blev genuint jätteglad för vår skull och önskade oss stort lycka till.
Ultraljud blir om ca 3 veckor, kommer få en kallelse från kvinnokliniken.
Så mitt nästa delmål är att inte börja blöda eller liknande innan dess, och sen vill jag se ett fint litet embryo med ett hjärta som slår. Snälla Gud...
Imorgon ska jag till psykologen och efter det träffa läkaren eftersom min halvtidssjukskrivning går ut imorgon, jag hoppas verkligen han vill sjukskriva mig ett tag till. Jag har nog med mitt eget just nu känns det som.
Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: