langtanattblitre

V 17+0

Kategori: Allmänt

Har beställt lite bebiskläder i sann IVF-anda från USA, de skulle ha kommit den 5 Juni och när jag inte hade sett röken av dom så mailade jag och undrade vart det tagit vägen och fick då till svar att de skulle komma innan den 11 Juni. Så när det inte hade kommit igår så mailade jag återigen och fick idag svaret att dom kommer skicka samma beställning igen och att om originalordern kommer fram så får jag behålla båda som plåster på såren.. Och vad tror ni fanns i brevlådan idag? Jo ett paket fullt med kläder!
Så nu kommer jag alltså få en exakt likadan laddning den 3 Juli. Har funderat om jag ska ge bort kläderna som kommer eller om jag ska sälja dom och kom fram till att jag kommer sälja dom och lägga de pengarna på bebisen i magen.
1 Mamma T-shirt med texten "Miracle baby". Storlek M.
1 Body med lång ärm med texten "Against all odds" Storlek 0-3 månader.
1 Body med lång ärm med texten "Made in a lab" Storlek 0-3 månader.
1 Body med lång ärm med texten "I´m a miracle" Storlek 0-3 månader.
1 Body med lång ärm med texten "IVF baby worth the wait" Storlek 3-6 månader.
Intresserad? Maila mig på [email protected]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: