langtanattblitre

V 21+6

Kategori: Allmänt

Life is good. Semesterlunken har infunnit sig härhemma och vädret hade den goda smaken att bli alldelens underbart lagom till vår semester. Härligt!

Idag har vi varit hos svärfar med sambo och hälsat på. R hjälpte pappa sin med altanbygge medans jag och sambon åkte en sväng på stan. Aldrig har jag blivit så bortskämd som idag! Hon köpte bebissaker till oss för 2000 kr. Bland annat en självgungande babysitter, ett täcke till spjälsängen, en kudde till spjälsängen, en sängmobil, krokar till barnrummet etc. Och snart kommer svärfar och tapetserar så jag får göra iordning inne i barnrummet. Längtar verkligen till det!
 
Nu har ivf-paket nummer två kommit, med kläderna som jag beställde... Dessa ligger nu ute på blocket. Vi får väl se om det är någon annan ivf-are som är intresserad!

Nu in i duschen och njuta, sen slänga sig i soffan. Känner mig helt slut efter dagen!

Ha det skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: