langtanattblitre

V 21+2

Kategori: Allmänt

Äntligen semester!! Känns underbart skönt. Vädret utanför är väl inte direkt vad man förknippar med semesterväder då regnet öser ner. Men vad gör det? Har sovit länge och kan göra precis vad jag vill idag och 4 veckor framåt!
 
I afton ska vi bjuda bror med fru på middag så jag håller på och förbereder inför det. Ska baka lite efterrätt samt göra tillbehören. Skönt att ha gjort sånt i förväg!
 
Tapeterna till barnrummet har kommit så nu väntar vi bara på tapetseraren (Svärfar). Förmodligen i slutet av nästa vecka skulle han ha tid. Sen äntligen får jag börja inreda därinne! 
 
Bjuder på en liten magbild som är tagen igår, alltså v 21+1.
 
Ha en fin helg! Det ska jag ha.

Kommentarer

  • J säger:

    Fin du är min finaste vän! Puss

    2012-07-14 | 12:24:52

Kommentera inlägget här: