langtanattblitre

V 19+4

Kategori: Allmänt

Är så otroligt trött idag. Av någon anledning tycks jag inte kunna sova längre än till 7.00 nuförtiden trots att jag har ledig helg. Blir så arg på mig själv!
 
Igår var vi på ikea och shoppade hela dagen. Vi fyndade en del till barnrummet, som spjälsäng och skötbord. Alltid roligt att gå på ikea, men ändå lika skönt att komma hem varje gång. Det tar på krafterna!
 
Idag var vi och tittade på barnvagn och har nog kommit fram till att det blir en emmaljunga citycross, nu ska vi bara lista ut vilken färg vi vill ha, puh.. Mjukliften köpte jag ju redan i typ v 5 eftersom jag hittade den på halva priset på barnens hus.
 
Nu står fina R och gipsar i det blivande barnrummet. Själv ska jag slänga mig i soffan utan det minsta dåligt samvete!;)
 
Ha en fin kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: