langtanattblitre

Äntligen fredag!

Kategori: Allmänt

Det gick bra hos psykologen i tisdags, det kändes som hon tog mig på allvar så hon bokade in en läkartid till mig idag kl 13.30 och nu är jag sjukskriven ner till halvtid i 4 veckor. Känns otroligt skönt!
Nu har jag bara ett problem! Fått höjt puregondosen från 150iE till 250iE och nu kommer min medicin bara räcka till injektion imorgon och läkemedlet finns inte någonstans i hela västerbotten eller norrbotten. Jag har försökt få tag i IVFkliniken men som vanligt är telefontiderna slut. Har ringt på apoteket och dom säger att det finns samma läkemedel men med ett annat namn (typ ipren-ibumetin) så jag ska in och kolla imorgon vad det är för något. Det är väl inte säkert att det kan användas med puregonpen? Då kanske jag behöver en helt annan penna, och då ska väl den förstås vara slut överallt. Åh, detta ständiga jagande och jäktande för att livet är så förbannat jävligt ibland!
Nej, nu ska jag lägga mig i soffan och ha fredagsmys och försöka koppla av!
Ha en fin helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: