langtanattblitre

V 27+6

Kategori: Allmänt

Nu känner jag hur tröttheten börjar komma tillbaka. Nästan som det komaliknande tillstånd som man befann sig i början på graviditeten! 
Men fick idag veta att min havandeskapspenning är beviljad och att jag kommer jobba min sista arbetsdag den 20 September! Har bara en helg kvar att jobba under denna period och har då tänkt använda mina sista semesterdagar för att få vara ledig dom tunga långa passen. Känns bra!
 
Idag ska vi på första mötet med föräldragruppen, ska bli intressant att se vad den innehåller för information och folk ;) 
 
Ikväll ska jag vila med fötterna högt. Känner hur det dunkar och spänner i både fötter och vader. Längtar efter ett bad!!
 
Ha en fin dag!
 
I skrivande stund spelar hon därinne fotbollsturnering. Häftigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: