langtanattblitre

V 26+2

Kategori: Allmänt

Första arbetsdagen efter semester och magsjuka avklarad!
Det gick fantastiskt bra, kanske för att jag bara jobbat 5 timmar men ändå...
Ska jobba hela helgen, 10 timmarpass båda dagarna så vi får se hur det går.
 
I veckan har en tjej på jobbet som är beräknad samma dag (!) som oss, besked från försäkringskassan om att hon är beviljad havandeskapspenning. Jag har ännu inte fått nåt besked, men nekar dom mig nu så blir jag förbannad!
 
Ikväll ska jag iväg och äta middag med tjejerna. Blir sista gången på väldigt länge eftersom en av dom åker hem snart, ner till södra Sverige. Så det ska bli trevligt! Att ses alltså, inte att hon ska åka hem.
 
Nu ska jag åka och hämta ut mitt paket från hm, äntligen! Har ju fasiken ingenting att ta på mig. Knepigt det där. Jag har tre par byxor att välja mellan i dagsläget. Det är fasen inte billigt med mammakläder, men man vill ju inte handla på sig hur mycket som helst för man ska ju förhoppningsvis inte använda dom så länge. Försökt kolla på blocket, men det ska ju passa i storlek och allt annat! Borde finnas bytardagar för gravida!
 
Ha en fin helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: