langtanattblitre

Illa!

Kategori: Allmänt

Jag hade bestämt mig för att jag inte alls skulle spy under denna graviditet eftersom det är det värsta jag vet,
men imorse kunde jag inte längre hålla emot utan fick spy upp all den nyintagna frukosten. Härligt! Sen var det bara bege sig på jobbet med skakiga ben... usch!
Men allt är värt det bara pricken, eller mr Bean som han numera också kallas, mår bra därinne!
Igår fick jag inhandla mina första mammajeans eftersom vi skulle ut och äta med jobbet och jag snabbt insåg att jag inte längre får på mig mina vanliga jeans. Kanske inte så konstigt med tanke på allt mitt småtätande på senaste..
Nu ska jag åka och köpa lite godis som vi ska frossa ikväll,
jobb imorgon 7-17.30, kommer bli tungt men det är bara bita ihop.

Ha en fin helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: