langtanattblitre

Vårdcentralen.

Kategori: Allmänt

Ja, hon ringde upp igår. Hon med psykologkontakten... Jag får inte komma dit föränn jag fått en remiss från vårdcentralen.
Jag börjar tro att jag gjorde ett misstag som skrev att jag ville komma pga att jag mår så dåligt över vår barnlöshet. Hon sa nämligen att dom inte kan hjälpa mig om det är kroppsligt. Men hur jävla illa pålästa är dom? Det börjar kroppsligt men slutar i nästan alla fall med att bli psykiskt.
Jag antar att hon fick sina barn efter en tur i sänghalmen, grattis till henne.

Har nu ringt vårdcentralen som ska ringa upp mig idag 14.20..
Jag fattar fortfarande inte hur vårdcentralen ska kunna hjälpa mig, och tror att jag kommer få en remiss till första stället jag kontaktade. Idioter..

Har aldrig hört talas om någon annan som blivit nekad att komma när man kontaktar dom och säger att man mår dåligt,
jag antar att det är såhär det går till när psykiatrin missköter sig och folk tar livet av sig. Inte för att jag går i dom tankarna, men hur vet dom det?

Kroppsligt... jäkla kärring.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: