langtanattblitre

Award

Kategori: Allmänt

Kikade in på Busans blogg (alskadeunderbaraliv.blogspot.com) och såg att hon gett bland annat mig en bloggaward. Mäkta stolt! Eftersom man ska svara på alla nedanstående frågor samt skicka vidare awarden till 5 andra bloggare så gör jag någon halvvariant. Orkar inte följa så många bloggar nu så därför skickar jag inte vidare awarden, men jag svarar på frågorna! Here it goes..

1. När ingen ser eller hör mig...
Sjunger jag karaoke eller storgrinar..

2. Jag går aldrig hemifrån utan... Mobiltelefonen & ett tuggummipaket

3. Min blogg heter som den gör för att... Jag och min man längtar så otroligt mycket efter att få bli tre!

4. Om jag vågade skulle jag... Säga upp mig och plugga

5. Om tio år kommer jag att... Vara tvåbarnsmamma?

6. Det som gör mig riktigt lycklig i livet är...Mina syskonbarn


Nu är det dags att slänga sig i soffan, är så jädra trött.
Dag 25. Väntar in mensen och våndas tills den 31:a...


Kommentarer

  • Busan säger:

    Du kan passa på att bli dubbelstolt fina du! Även SusyQ har skickat denna award till dig, så det så!



    Kramar i massor - och tummar :)

    2011-10-19 | 11:33:41
    Bloggadress: http://www.alskadeunderbaraliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: