langtanattblitre

Äntligen över...

Kategori: Allmänt

Både arbetshelgen och töjningen! Jippie!
Är glad att jag fixade det den här gången, och nu ska det skickas en remiss till Umeå för IVF.

Läkaren tyckte det gick över förväntan idag, både för att jag kunde slappna av med lustgasen och för att det var så enkelt att töja... Det tog ca 2 minuter själva töjningen. Klart att det gjorde lite ont och att det framförallt var obehagligt, men jag överlevde och det gick ju trots allt väldigt fort...
R frågade om man kunde installera lustgas hemma ;)

Nu är jag hemma igen och väldigt trött, blöder rätt mycket och har mensvärk. Antar dock att jag om en stund kommer ha ännu ondare när lokalbedövningen släpper så nu ska jag lägga mig och vila med vetekudden på magen.

Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: