langtanattblitre

Vågar inte tro...

Kategori: Allmänt

BIM +2. Inget blod ännu, men alla symptom på blod kvarstår. Molvärk i ländrygg och i magen, pissigt humör och ont i brösten.
Var är du? Du brukar inte plågas på det här viset...
Jag vågar inte ta i tanken -tänk om jag är....- för direkt jag gör det kommer förmodligen det rinna till. Och då blir jag så jädra besviken igen. Nej, jag är inte gravid. Mensen bara jävlas med mig. Den kommer under dagen!

Nu ut och njuta i trädgården!


Ha en fin dag!

Kommentarer

  • Busan säger:

    Å, så jobbigt svårt att inte börja hoppas! Men jag hoppas åt dig. Det vore helt underbart om det var din tur nu äntligen.



    Kramar fina!

    2011-06-30 | 14:09:59
    Bloggadress: http://busansbravader.blogspot.com
  • Busan säger:

    Gissa om jag är nyfiken och håller tummar! Hoppas, hoppas för din skull. Själv är jag på Bim -1 och kan förstås inte låta bli att drömma lite.

    Hur det än går för oss, så kommer det funka så småningom, så är det bara. KRAM!

    2011-07-01 | 16:04:23
    Bloggadress: http://alskadeunderbaraliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: