langtanattblitre

Temperatursskillnad!

Kategori: Allmänt

Ja, från en dag till en annan hade vi 20 graders värmeskillnad.. 11 grader här idag, brr.
Jag vet att jag önskade kallare väder, men detta var kanske att ta i.

Här händer det ingenting speciellt. Eller ja, ägglossningsvecka. Är nu på dag 12. Har struntat i folsyra den här månaden.. jag orkar inte stå och hulka ovanför diskstället varje morgon, och sen ger det inget resultat i slutändan. Nej, blir jag gravid så återupptar jag folsyran men just nu får det vara!
Har väl inte sådär jättehöga förväntningar inför månaden. Eller rättare sagt inför den 28/6.

Nu laddas det inför semestern, sista förberedelserna på jobbet har börjat och på torsdag klockan 12 är det äntligen dags! Ska verkligen bli jätteskönt.

Nu ska jag laga lite mat.
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: