langtanattblitre

Semesterlunken.

Kategori: Allmänt

Ja, semesterlunken börjar definitivt infinna sig.
Njuter nu av en kopp kaffe, älskade R skramlar i köket och plockar bort... Underbart!

Det enda negativa jag kan se i det här är vädret. Var är solen? Vi har haft som varmast 15 grader de senaste dagarna. Nu ska det regna mån-ons. Well, bara att passa på att städa upp huset och åka med återvinningen! Städa ur uteförrådet borde vi kunna göra en regnig dag också. Huvudsaken är att vi är lediga och kan göra precis vad vi vill!

På onsdag ska jag in på KK för blodprovet, jag är då på dag 21 av 27-28.
Snälla gode Du, I´ll be good... Vilken semesterpresent det vore om jag fick vara gravid nu.

Nu ska jag krypa ut ur morgonrocken och hitta på något produktivt!

Ha en fin dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: