langtanattblitre

Finally!

Kategori: Allmänt

Äntligen ett normalt värde på mitt blodprov. Är nu nere på 88!! Jippie. Alltid något att glädjas åt!
Och eftersom värdet gått ner har jag gått med på en kur till med pergo, jag slipper alltså ta en pausmånad eftersom värdet låg under 90. Kan det helt enkelt vara så att jag varit för överstimulerad för att bli med barn?

Igårkväll samt idag har jag haft mensvärk till och från.
Det betyder att mensen är på intågande, så ifall någon håller sina tummar för oss så kan ni nog släppa dem!
5 dagar kvar till BIM. Jag önskar att jag kunde översätta BIM till -bebis i magen-.


Min lilla systerdotter sover över ikväll så vi har precis ätit tacos på hennes beställning och nu ska vi måla och mysa litegrann.

Ha en mysig afton!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: