langtanattblitre

Fantastiskt!

Kategori: Allmänt

Hittade en fantastisk sida när jag slösurfade runt litegrann!
Några underbara människor som startat en insamling för de ofrivilligt barnlösa. De har tänkt försöka finansiera IVF:er samt adoptioner till de som inte har råd.
Gå in och kika på deras sida! wabbiefoundation.org

Jag tänker skicka ett bidrag, ska du?

När jag surfar runt hamnar jag alltid på bloggar som handlar om barnlöshet, inte så konstigt kanske. Dessa bloggar har oftast länkat till andra bloggare som är i samma situation. OCH jag slås alltid av att typ 8 av dessa 10 länkade bloggar numer handlar om en graviditet eller en livs levande bebis. De har lyckats bli gravida! Jag brukar inte orka läsa dessa bloggar, även om jag är glad för deras skull efter lång kamp. Men sen slog det mig! Om ca 8 av 10 lyckats få en bebis eller blivit gravid, då borde väl våra chanser vara rätt stora?

Ja, det gäller att vara positiv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: