langtanattblitre

Ledsen...

Kategori: Allmänt

Ledsen över att livet tog den här vägen... och det enda jag kan göra är att följa med.
Mitt liv står på paus och jag är rädd att jag ska känna senare i livet att jag inte levde. Att jag ångrar mig över alla dessa år som gick till spillo.
Jag vet ju inte var vår resa slutar, jag har ingen aning. Det är det allra jobbigaste.
Jag längtar efter någonting som jag inte är säker på att jag någonsin kommer få.
Det enda jag vet är att det just nu känns otroligt långt bort.

Jag orkar inte se en enda gravidmage till.. Det skär som knivar i magtrakten.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det sägs att när man minst anar det så händer det. Var inte ledsen! Man är aldrig för gammal för att glädjas av en nyfödd bebis... Kram!!



    Har läst dina inlägg och har lite tips till dej:

    Akupunktur och spikmatta kan förbättra äggkvaliten och blodgenomströmningen i livmodern, gör det lite lättare för äggen att fästa. Det går också att få akup. för att lugna ner kroppen, jag somnar varje gång jag ligger på spikmatta i 40 min. oavsett tid på dagen o hur svårt jag har att sova innan. Spikmatta ska också öka blodgenomströmningen.

    ( jag har ingen undersökning att hänvisa till men sök på nätet om du vill. akupunktur ska enligt dessa märkbart förbättra resultaten vid ivf, eftersom det kan öka livmoderns möjligheter att ta emot ägget)

    2011-08-02 | 00:13:58
  • SusyQ säger:

    Usch, känner igen mig såå mycket i det du skriver och önskar jag kunde hjälpa dig.

    Kan bara hålla med ovanstående, vi blev hjälpta av akupunktur och kinesisk örtmedecin (för att förbättra mannens spermiekvalitet) och så åt vi lchf kost i några månader. I tre månader jobbade jag som en galning för att göra allt jag kunde, sen bestämde jag mig för att ge upp och började planera för ett liv utan fler barn. Och då hände det helt plötsligt!

    Många kramar till dig, jag håller tummarna!

    2011-08-02 | 10:41:25
    Bloggadress: http://www.ivantanpalivet.blogspot.com
  • langtanattblitre säger:

    Tack för din kommentar! Akupunktur känns som ett väldigt sista alternativ för mig som tyvärr är nålrädd.. Däremot spikmatta är jättehärligt!



    SusyQ, tack för dina fina ord! Njut av din graviditet, det är du värd. Och jag hoppas att jag snart får uppleva det du just nu upplever! Kram.

    2011-08-03 | 14:31:39

Kommentera inlägget här: